بهترین مدل موی سال 2020

written by هانیه زاهدی 16 بهمن 1398
مدل موی سال 2020

باز هم سال نو و تکرار یک پرسش قدیمی! بهترین مدل موی سال جدید چیست؟ سال 2019 بیشتر به روی بافت طبیعی مو و مدل های ساده تمرکز داشت، اما مدل موی سال 2020 قصد دارد کمی هیجان انگیزتر عمل کرده و شروع پر سر و صداتری داشته باشد؛ به همین خاطر تلفیقی از مدل موهای مختلف را برای سال جدید شاهد هستیم.

به خاطر داشته باشید اگر چه سالانه مدل های گوناگونی در صدر بهترین های سال قرار می گیرند اما این بدان معنی نیست که همه باید از آنها الگوبرداری کنند. بهترین مدل، مدلی است که با چهره و استایل شما هماهنگ باشد حتی اگر جزء تِرندهای سال قرار نگیرد.
بانوی شهر قصد دارد در این مقاله بهترین مدل موی سال 2020 را برای ایده گرفتن، به شما معرفی کند.

معرفی برترین مدل موی سال 2020

مدل موی باب Bob

مدل موی سال 2020

این مدل از دهه 1960 محبوبیت زیادی پیدا کرده و تا امروز از رده بهترین ها خارج نشده است. باید در سال 2020 شاهد قوت گرفتن مدل های کلاسیک بیشتری باشیم.

مدل موی شلوغ Shag

مدل موی سال 2020

سبکی جذاب و بی پروا برای خانم های مد روز و خوش سلیقه که می توانند در سال جدید پذیرای آن باشند. این مدل تقریبا مناسب هر فرم صورتی می باشد.

بیشتر بخوانید:  آموزش چند مدل موی ساده برای میهمانی

مدل موی ریچل Rachel

مدل موی سال 2020

در بین مدل موی سال 2020، بازگشت مدل موی ریچل را شاهد هستیم. یک سبک پرطرفدار دهه 1990 که امروزه نیز به همان اندازه جذاب و زیباست.

مدل موی ایتی بیتی Itty Bitty

مدل موی سال 2020

شاید بتوان گفت به خاطر سبک فانتزی، این مدل از جمله مدل های پرطرفدار خواهد بود. این سبک که به چتری کودک نیز معروف می باشد، از نظر بسیاری جوان پسند، جذاب و بسیار فرانسویست.

چتری بلند Long Bangs

مدل موی سال 2020

کسانیکه قصد کوتاه کردن موهای خود را ندارند، می توانند برای تنوع از چتری بلند استفاده کنند. با گذشت سالها هنوز از جذابیت مدل موی چتری کاسته نشده و همیشه محبوب و پرطرفدار بوده است.

مدل موی پَر Feathered Layers

مدل موی سال 2020

در ابتدا اشاره کردیم که در بین مدل موی سال 2020، شاهد قوت گرفتن مدل های کلاسیک هستیم. این سبکِ محبوب دهه 1970 که به نام مدل Farrah Fawcett نیز شناخته می شود، شامل موهای لایه لایه بوده که قسمت خارجی آنها به عقب برگشته اند.

مدل موی مدیوم Medium-Length

مدل موی سال 2020

اگر می خواهید موهایتان سَبُک، سالم و در عین حال شیک باشد، این سبک بهترین انتخاب شما خواهد بود. از جمله مزایای این مدل مو آن است که به راحتی می توانید با ترفندهای مختلف آن را حجیم جلوه دهید.

مدل موی پیکسی Pixie

مدل موی سال 2020

این مدل که در اواخر سال 2019 بسیار رایج بود، در سال جدید نیز همچنان به محبوبیت خود ادامه داده است. مدلی شیطنت گونه و در عین حال جذاب و جادویی که نظر بیشتر افراد را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:  پرکاربردترین مدل موی دم اسبی

مدل موی فر Curly

مدل موی سال 2020

اگرچه مدل موی فر در ترند مدل موی سال 2020 قرار گرفته اما پیش بینی می شود که محبوبیت آن نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت. این سبک برای ایجاد تنوع برای کسانیکه موهای بلند دارند، عالیست.

بافت آفریقایی Cornrows

مدل موی سال 2020

یک مدل محبوب و پرطرفدار در بین دخترهای جوان که تنوع بسیاری دارد. اگر موهای بلندی دارید، این سبک جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

مدل موی بلند Long

مدل موی سال 2020

سال 2020 برای خانم هایی که موی بلند داشته و می خواهند موهای طبیعی خود را حفظ کنند، سال خوشایندی خواهد بود؛ چرا که پیش بینی می شود مدل موی بلند نیز در بین محبوبت ترین مدل موی 2020 قرار خواهد گرفت.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه