چه لباس هایی را با لگینگ بپوشیم؟

written by بانوی شهر 25 اسفند 1395
چه لباس هایی را با لگینگ بپوشیم؟

لگینگ ها از جمله لباس هایی هستند که تقریبا همه یک نمونه از آنها را دارند، لگینگ ها را جای شلوار یا جوراب شلواری نیز می پوشند چرا که راحت و مدرن است. اما بسیاری نمی دانند که چطور باید این لباس را بپوشند تا فشن تر دیده شوند و برخی نیز به کل انتخاب اشتباهی انجام می دهند. چرا که شما همان لباس هایی را که همیشه با شلوار می پوشیدید را نمی توانید با هر لگینگی به تن کنید و باید مواردی را در پوشیدن لگینگ رعایت کنید تا هم جذاب تر شوید هم استایلی زیبا و مدرن تر داشته باشید.

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید جنس لگینگی است که می پوشید، لگینگ باید به اندازه کافی ضخیم باشد که بدن شما را نمایان نکند. لگینگ ها جوراب شلواری نیستند که بخواهید نازک باشند، بلکه کاملا متفاوت هستند برای همین باید کاملا ضخیم باشند. لگینگ ها را با تی شرت یا و لباس هایی به تن کنید که بلند هستند، در کوتاهترین حالت لباسی که با لگینگ می پوشید باید تا روی باسن را بپوشاند. این البسه می توانند پولیور ها باشند یا تی شرت هایی که قد بلندی دارند، لباس های تونیک یا تاپ هایی که بلند و گشاد هستند. هر لباسی که با لگینگ می پوشید دقت داشته باشید که قد مناسبی داشته باشد و از پوشیدن لباس های کوتاه که تا روی کمر هستند همراه با لگینگ ها اجتناب کنید. با بستن کمربند روی تاپ بلندی که همراه با لگینگ می پوشید می توانید کاملا ظاهری متفاوت برای خود ایجاد کنید.

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

اگر می خواهید همراه با لگینگ، تاپی کوتاهتر بپوشید بهتر است رنگ آن را تیره انتخاب کنید و حتما روی آن یک رویه تن کنید که بلند باشد تا حالت شیک تری داشته باشید.شما می توانید لگینگ ها را در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید و آنها را طوری به تن کنید که هماهنگی از لحاظ رنگ و طرح با سایر لباس هایتان داشته باشد.

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

لگینگ را می توان با پیراهن نیز تن کرد، بخصوص پیراهن هایی که تنگ یا کوتاه هستند. حتما همراه با پیراهن، لگینگ مشکی  تن کنید و بگذارید تا طرح و مدل پیراهن خودش را نشان دهد. پوشیدن لگینگ های رنگی و طرح دار همراه با پیراهن باعث می شود توجه به لگینگ بیشتر شود تا پیراهن بنابراین جذابیت لباس پوشیدن شما از بین می رود.

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

برای اینکه استایلی رنگی تر داشته باشید می توانید از لگینگ هایی که طرح های گرافیکی و رنگ های متنوع دارند استفاده کنید. اما دقت کنید که از طرح های خیلی شلوغ یا درشت و طرح هایی که حالت افقی دارند استفاده نکنید که شما را چاق نشان خواهد داد. از طرح های روشن و رنگهای زنده استفاده کنید. اگر می خواهید چهره ای کلاسیک تر داشته باشید می توانید از طرح های ساده تر نظیر راه راه یا خال خال استفاده کنید. طرح پوست حیوانات نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

پوشیدن لگینگ - مد و زیبایی

اگر می خواهید به میهمانی بروید، لگینگ هایی که طرح های درخشنده دارند و در رنگهای نقره ای، طلایی یا مشکی براق هستند بسیار مجلل هستند. با این لگینگ ها هم حتما تاپ های بلند بپوشید تا جذابیت خود را حفظ کند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه