اشتباهاتی که هنگام ریمل زدن مرتکب می شوید

written by بانوی شهر 10 فروردین 1396
اشتباهاتی که هنگام ریمل زدن مرتکب می شوید

گاهی متوجه شده اید وقتی ریمل می زنید مژه هایتان اصلا آنطور که می خواهید فرم نمی گیرد و هر کدام از مژه ها به یک سمت قرار گرفته اند! این باعث می شود چهره شما خیلی مصنوعی به نظر برسد. اما می دانید چه اشتباهی مرتکب می شوید که مژه هایتان همانند مژه های مدل های مشهور دنیا نمی شود ؟ نکاتی درباره ریمل زدن است که باید بدانید.

  • عمر ریمل شما به اتمام رسیده است

هربار که شما برس ریمل را از داخل تیوبش خارج می کنید مقداری هوا وارد ریمل می شود، این مساله به مرور زمان باعث می شود محصول شما خشک شده و مولکول های داخل آن از هم جدا شوند. پس از مدتی محتویات این ریمل کاملا فرم و حالت خود را از دست می دهد، علاوه بر اینکه این مساله باعث می شود باکتری ها نیز وارد ریمل شما شوند، بلکه این ریمل دیگر همانند روز اول تاثیر نخواهد داشت، بنابراین وقتی با یک ریمل خشک شده یا زیاد استفاده شده آرایش می کنید ، ممکن است همانند روز اول نتیجه نگیرید. علاوه بر اینها بد نیست بدانید هر کدام از وسایل آرایشی را تا چه مدت می توانید استفاده کنید. برای مثال اکثر متخصصان آرایشی معتقدند ریمل را باید هر 14 هفته تعویض کرده و یک ریمل جدید استفاده کنید.

  • جنسی که ریملتان دارد برای شما مناسب نیست

جنسی که ریملتان دارد برای شما مناسب نیست

ریمل هایی که مایع آنها آبکی است خیلی سریع  روی مژه های شما حالت انباشته می گیرند، بخصوص اگر مقدار زیادی از آن را روی مژه  بزنید. ریمل های مات و خیلی خشک هم مشکلات خودشان را دارند. باید دنبال ریمیلی بگردید که مایع آن حد متوسط باشد نه خیلی شل باشد نه خیلی غلیظ. هرچند ریمل های برندهای مختلف ممکن است روی چشمان شما حالت متفاوتی بگیرد بنابراین بهتر است چند ریمل را امتحان کنید تا محصول مناسب را برای خود پیدا کنید.

  • برس ریمل شما خیلی بزرگ و پرمو است

 

بیشتر بخوانید:  چشم هایی زیبا با آرایش چشم دخترانه

برس ریمل شما خیلی بزرگ و پرمو است

کار کردن با برسی که خیلی بزرگ، پرمو و با دندانه های نرم است برای همه آسان نیست. این ریمل ها معمولا برای حجم دادن به مژه ها طراحی شده اند. شما هم با توجه به نیازی که دارید ریملی را انتخاب کنید که مناسب مژه های شماست. پیش از ان باید بدانید چرا ریمل ها برس های متفاوتی دارند.

  • مواد زیادی روی برس ریمل جمع شده است

مواد زیادی روی برس ریمل جمع شده است

وقتی برس ریملتان مواد زیادی را در خود جمع کرده باشد، وقتی ریمل می زنید مژه هایتان خیلی سنگین و نامنظم می شوند. حتی ممکن است مقداری از ریمل بین مژه هایتان جمع شود و باعث شود مژه های شما بهم بچسبد. یک روش ساده برای اینکه کمی حجم پر ریمل را بگیرید اینست که پیش از استفاده آن را روی یک دستمال کاغذی بکشید تا مواد اضافه لا به لای برس خالی شود و وقتی که دوباره استفاده می کنید حجم زیادی از مواد به مژه هایتان نزنید.

  • دائم ریمل زدن را تمدید می کنید

دائم ریمل را تمدید می کنید

ریمل باعث خشک شدن مژه هایتان می شود، که این مساله کار یک مایع دیگر روی مژه هایتان را سخت می کند. بنابراین وقتی یکبار ریمل زده اید و چند ساعت بعد دوباره روی همان ریمل می زنید باعث چسبنده شدن مژه هایتان می شوید و در حقیقت این کار شما هیچ تاثیر مثبتی روی حالت مژه ها ندارد. اگر می خواهید آرایش چشمتان را تمدید کنید ابتدا بهتر است با یک دستمال کمی مژه هایتان را پاک کنید تا دوباره بتوانید روی آنها ریمل تازه بزنید.

  • مژه هایتان را شانه نمی کنید یا از فرمژه استفاده نمی کنید

مژه هایتان را شانه نمی کنید یا از فرمژه استفاده نمی کنید

برس مژه می تواند مژه های شما را مرتب کند و فرمژه نیز به آنها فرم بهتری می دهد. بنابراین پیش از ریمل زدن این کارها را انجام دهید چرا که ریمل باعث می شود مژه ها به همان حالتی که هست باقی بماند ، چه بهتر که حالت آن را با فرمژه به بهترین شکل تغییر دهید.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه