یک مدل ساده برای جمع کردن موهای کوتاه

written by ویدا نورمحمدیان 3 تیر 1396
یک مدل ساده برای جمع کردن موهای کوتاه

وقتی موهایتان را کوتاه می کنید به نظر می آید دیگر کارهایتان آسان شده است. اما همیشه اینطور نیست. موهای کوتاه نشانه صرف کردن وقت کمتر برای آرایش و مدل دادن به مو نیست. حتی برای برخی از افراد برعکس هم می شود چرا که موهایشان به قدری بلند نیست که برای یک میهمانی دورهمی سریع آن را با یک کش ببندند و حاضر شوند و تا حدی بلند نیست که بتوانند بدون اینکه نیاز به اتوکشیدن و سشوار زدن داشته باشد آن را آزاد رها کرده و به کارهایشان برسند. آرایش موهای کوتاه برای برخی از افراد بیشترین وقت را می گیرد. اما، همیشه زمان نداریم تا به صاف کردن موهایمان برسیم بنابراین باید از مدل های ساده و سریع کمک بگیریم. در این مطلب ما یک مدل ساده را به شما آموزش می دهیم. این بار که خواستید به میهمانی بروید و زمان نداشتید می توانید با این روش در کمترین زمان موهایتان را به شکلی زیبا آرایش کنید.

نکته 1 : برای این مدل نیاز نیست موها را شسته باشید، اگر موهایتان را چند روز پیش شسته باشید و کمی در هم باشد هم می توانید این مدل را به بهترین شکل درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید چند سنجاق سر و یک شانه است. اگر دوست داشتید می توانید از ژل یا اسپری مو، برای نگهداشتن این مدل استفاده کنید. این بستگی به شما و لختی و مجعدی موهایتان دارد.

نکته 2 : در این مدل موها به سه دسته تقسیم شده اند اما اگر بخواهید می توانید با دو دسته نیزمدل را پیاده کنید. ولی اگر آن را خلوت کنید خیلی ساده می شود و به نظر نمی رسد موهایتان را آرایش کرده اید.

جمع کردن موهای کوتاه - مد و زیبایی

مرحله اول : موهایتان را از بالا به سه دسته تقسیم کنید. دسته اول را که بالای سر قرار دارد دور خودش بپیچانید. کمی با شانه به آرامی روی آن را شانه بزنید تا مرتب شود سپس دور خود پیچانده و با سنجاق آن را روی سرتان محکم کنید. به اصطلاح عامیانه موها را گوجه کنید.

مرحله دوم : دسته دوم و سوم را نیز به ترتیب برداشته و عینا همین کار را تکرار کنید.

مرحله سوم : چک کنید که موها محکم ایستاده باشد. اگر احساس کردید شل است لا به لای آن باز سنجاق بزنید تا محکم شود. اگر خواستید در این مرحله می توانید برای گرفتن وز مو کمی ژل روی موهای بسته شده بزنید.

جمع کردن موهای کوتاه - مد و زیبایی

در کمترین زمان ممکن موهای خود را جمع کرده اید و مدلی زیبا و ساده به آن داده اید. برای تزیین بیشتر موهای کوتاه جمع شده می توانید دور گوجه مو را با روبانهای رنگی تزیین کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه