تخت خواب تاشو و 12 راه برای دیزاین اتاق خواب کوچک

written by بانوی شهر 8 مهر 1396
12 راه برای دیزاین اتاق خواب کوچک با تختخواب تاشو

با کمی فضا مواجه هستید و از طرفی هم مایلید دوستان و خانواده خود را به منزلتان دعوت کنید. لزومی ندارد به تختخواب بدون استفاده‌ای خیره شوید که تا به حال کسی روی آن نخوابیده، درحالیکه به آسانی می‌توانید یک اتاق خواب میهمان با یک تخت خواب تاشو دیواری فراهم کنید.

  • کوچک و کمی تاریک

تختخواب تاشو - کوچک و کمی تاریک

تختخواب تاشو دیواری در این فضا کاربردی، زیبا و ترفندی روز است. یک قفسه سنتی و روشنایی محصور احساسی دراماتیک خلق می‌کنید و احساس بودن در یک هتل را به اتاق می بخشد.

  • روشن و سبک

تختخواب تاشو - روشن و سبک

وقتی مهمانها از راه می‌رسند،  تخت خواب تاشو از دیوار پایین کشیده می شود و فضا را تبدیل به فضای یک اتاق خواب دنج می‌کند و با رفتن مهمان ها جمع کردن آن تنها چند ثانیه زمان لازم دارد.

  • برش‌های زیرکانه

تختخواب تاشو - برش زیرکانه

با طراحی یک تخت تاشو که بتواند بین دو کمد جای بگیرد، به کمدهای سنتی و ارزان قیمت نمای یک فضای داخلی شیک و به روز می دهد.

  • فضای اضافی

این خانه کوچک به شکل یک اتاق خواب اضافی با یک تخت تاشو توکار نوسازی شده است. تخت خواب تاشو توکار امکان استفاده از تمام فضای اتاق را در صورت لزوم فراهم می آورد.

  • اتاق بچه ها با تزئینات کم

تختخواب تاشو - اتاق بچه با تزئینات اضافی

این اتاق بچه با کمترین مبلمان، کاملا مدرن و قابل استفاده است. تخت خواب تاشو به آسانی تا شده تا فضای بیشتری را برای بازی در طول روز فراهم کند.

  • اتاق خوابی در انباری

تختخواب تاشو - زندگی بانوی شهر

در این اتاق زیرزمینی، دیوار به کمک تخت تاشوی توکار، در یک چشم بهم زدن فضا را تبدیل به یک اتاق پذیرایی می کند. این اتاق به گونه‌ای طراحی شده که بتواند برای مهمانها و اعضای خانواده قابل استفاده باشد. میزهای کنار تخت از دیوار بیرون کشیده می شود تا چراغ روی آن قرار گیرد و بعضی دیگر از وسائل ضروری توکار کوچک، فضای داخل اتاق را به حداکثر می‌رساند.

  • کاملاً کاربردی

این اتاق دارای یک تخت خواب تاشو است که در صورت لزوم می تواند جمع شده تا فضای بیشتری خلق کند. رنگهای نارنجی و خاکستری، یک طرح رنگی مدرن را در این اتاق خواب کوچک مهمان خلق می‌کنند که می‌تواند تبدیل به اتاق مراقبت نوزاد شود.

  • اتاقی برای دو نفر

این اتاق صاف و ساده مهمان دارای پالت‌‌های رنگی تازه در کف، موکت‌های جدید و یک تخت مخفی برای ایجاد فضای بیشتر در صورت نیاز است. وقتی مهمان‌ها از راه می‌رسند، تخت تاشو از بالای یک کاناپه کوچک پایین کشیده می‌شود.

  • سه اتاق در یک اتاق

این تختخواب تاشوی سنتی با کابینت‌های ذخیره سازی و یک نایت استند کشویی، راهی فوق‌االعاده برای به حداکثر رساندن فضا است. این واحد در صورت عدم نیاز به سمت بالا تا شده و سریعاً اتاق خواب را تبدیل به اتاقی برای کارهای دفتری، خیاطی و یا انجام کارهای صنعتی می‌کند.

  • یک استودیوی کوچک

این کلبه تنها 650 فوت مربع است در اصل، یک اتاق بزرگ با حمام و آشپزخانه‌ای در گوشه بوده است که بجای تبدیل آن به فضای خواب، طراح سعی کرده است با قرار دادن یک تخت تاشو بصورت عمودی و مخفی کردن آن پشت در گردویی بزرگ، فضای خواب را از اتاق بزداید و یک استودیوی کوچک در درون این کلبه خلق کند.

  • سبک ذن (Zen)

در یک اتاق خواب کوچک، دیوار کشویی می‌تواند استفاده‌های فراوانی داشته باشد. وقتی بسته می‌شود، یک دیوار کامل برای قفسه‌های کتاب را فراهم می‌کند؛ وقتی باز می‌شود، تخت تاشو پایین کشیده شده و فضا را برای خواب و استراحت مهیا می‌کند.

  • اتاق مهمان امروزی

تختخواب تاشو که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود، یک گزینه عالی برای اتاق مهمان و اتاق خیاطی است. نایت استند‌های توکار، قفسه‌های معلق، و کابینتهای بالا، بدون اشغال کردن فضای کف اتاق، فضای قابل استفاده را به حداکثر می‌رسانند.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه