چگونه در روز عروسی‌ پوستی صاف و تمیز داشته باشیم؟

written by بانوی شهر 31 تیر 1398
چگونه در روز عروسی‌ پوستی صاف و تمیز داشته باشیم؟

فصل بهار فصلی برای شروع بسیاری از زندگی‌های مشترک است که باعشق همراه است. این فصل، زمانی هیجان انگیز و پر از جشن‌های عروسی برای عروس و دامادها، دوستان و فامیل است. معمولا افراد می‌خواهند برای امور مراسم عروسی در ماه‌هایی که پیش روست و بررسی تمامی ملزوماتی که برای یک روز کامل و به یاد ماندنی نیاز است، پیشتاز باشند. آنها می‌دانند که برای چنین روزی لباس عروسی، رزور سالن زیبایی، حلقه‌های گل، انتخاب نوع آرایش عروس، عکاس و… مسائلی هستند که برای برنامه‌ریزی این روز مهم باید به آنها توجه شود، اما آیا شما به پوستتان هم فکر کرده‌اید؟ اینکه چطور می‌توانید در این روز علاوه بر برخورداری از آرایش عروس به شکلی زیبا و منحصربه فرد، پوستی صاف و زیبا داشته باشید؟ آیا به گزینه لیزر موهای زائد بدنتان فکر کرده‌اید؟

چرا عروس‌ها و ساقدوش‌های عروس می‌خواهند موهای زائد خود را لیزر کنند؟

اگر به دنبال این هستید که یک عروس تابستانی باشید، ممکن است بخواهید لباس دکلته باز بپوشید. در این صورت شاید نگران این هستید زمانی که دسته گل عروسی را به سمت دوستان و ساقدوش‌های خود پرتاب می‌کنید، پوست زیربغل شما چه وضعیتی دارد. اگر ساقدوش‌ها نیز به دنبال هماهنگ کردن لباسشان باشند آنها نیز همین را می‌خواهند، بدون هیچ گونه خراشیدگی و درد و بدون استفاده از اپیلاسیون یا کرم‌های موبر.

لذت استفاده از روش لیزر موهای زائد به این دلیل است که پس از چند جلسه، رشد موها کاهش می‌یابد و در بسیاری موارد متوقف می‌شود. شما می‌توانید برای استفاده از دستگاهی متناسب با نوع پوستتان که با استفاده از طول موجی دقیق می‌تواند بدون آسیب رساندن به پوستتان، موهای زائد را از بین ببرد، برای لیزر موهای زائد بدنتان برنامه‌ریزی کنید. چنانچه سالن زیبایی را از مدتها قبل در نظر گرفته باشید، ممکن است این گزینه را به شما پیشنهاد بدهد. سالن‌های زیبایی معمولا در کنار خدمات، مشاوره‌هایی از این دست نیز ارائه می‌دهند. با این حال بهتر است فقط پیشنهاد انجام چنین کاری توسط سالن زیبایی ارائه شود و لیزر موهای زائد بدنتان را زیر نظر متخصص پوست انجام دهید.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای مادر عروس

البته که فقط عروس و ساقدوش‌ها نیستند که پوستی صاف می‌خواهند. هر مادری منتظر روز عروسی دخترش است و می‌خواهد که در این روز کامل و بدون نقص ظاهر شود. همچنان که دوست دارد آرایشی به زیبایی آرایش عروس داشته باشد، دوست دارد پوستش نیز مانند ابریشم بدرخشد. ممکن است شما نیز مادر عروس باشید و چنین چیزی را بخواهید. برخی از زنان گرفتار موهای زائد در صورت خود هستند. دلیل آن نوسونات هورمونیست که اغلب منجر به رشد مو در صورت، چانه و بالای لب می‌شود. در صورتی که به صورت کلی رنگ موهای شما تیره باشد، این موهای زائد نیز رنگی تیره دارند و باعث خجالت می‌شوند.

در چنین شبی زمانی که شما مشغول تماشا کردن فرزندانتان هستید، به احتمال زیاد دیده شدن این موهای زائد باعث آزار و اذیت شما می‌شوند و شما را مجبور می‌کنند که برای پنهان نگهداشتن موهای زائد صورت خود سرتان را پایین نگه دارید. بسیاری از زنان برای فرار از چنین موقعیت‌هایی معمولا در کیف خود یک تیغ یکبار مصرف دارند، به این دلیل که ممکن است این موهای زائد در فاصله صبح که آنها را شیو می‌کنند در شب دوباره دیده شوند. بنابراین لیزر موهای زائد راه حلی کاربردی برای زنان میانسال است که درگیر مبارزه‌ی روزانه برای از بین بردن موهای زائد خود هستند.

آیا لیزر موهای زائد برای هر فردی مناسب است؟

لیزر موهای زائد برای زنانی که موهای تیره‌ای دارند که اغلب برایشان ناخوشایند است، بهترین راه ممکن است. موهای سفید و خاکستری برای لیزر مناسب نیستند به این دلیل که پرتوهای لیزر ملانین موجود در مو (رنگدانه های مو) را هدف قرار می‌دهند. پرتوهای لیزر به سمت ریشه مو هدایت می‌شود و به طور دائمی به آن آسیب زده و رشد آن را متوقف می‌کند. رشد مو در یک فرایند چرخش است و بنابرای برای رسیدن به نتایج موثر باید از چند جلسه لیزر استفاده کنید. در هر جلسه لیزر بر روی موهایی که در مرحله اول رشد قرار دارند تاثیر می‌گذارد و جلسات بعدی موهای جدید در مرحله رشد قرار خواهند گرفت. با این حال پس از هر جلسه موهای بیشتری از بین می‌روند . در طول زمان موها به ارامی رشد می‌کنند و نازک‌تر می‌شوند. تعداد جلسه مورد نیاز برای هر خانمی با توجه ژنتیک، سطح هورمون ها نوع داروهای مصرفی او فرق می‌کند.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه