آموزش چند مدل موی ساده برای میهمانی

written by ویدا نورمحمدیان 11 شهریور 1396

وقتی برای یک میهمانی آماده می شوید در کنار اینکه چه لباسی به تن می کنید، انتخاب مدل موی ساده یکی از مشکل ترین مرحله هاست. شاید در بیشتر مواقع تصمیم بگیرید فقط موهایتان را صاف کنید اما در مواقعی از باز بودن و صاف بودن موهایتان خسته می شوید و می خواهید مدلی جدیدتر را امتحان کنید. اینکه بهترین مدل موی میهمانی را داشته باشید اصلا سخت نیست، و مهم تر از همه اینکه شما خودتان می توانید موهایتان را به یکی از این مدل ها درست کنید. شاید بار اول برای شما دشوار باشد اما با تمرین می توانید خودتان آرایشگر خودتان باشید.

جمع کردن از پشت

مد موی ساده - جمع کردن از پشت

این مدل مو بسیار ساده است اما در عین حال مناسب هر سنی می باشد. برای اینکار طبق تصاویر ابتدا موهایتان را از کناره ها به داخل بپیچید و پشت سرتان با یک کش ببندید. حالا باید بالای کش جایی برای پنهان کردن دم مو ، داخل موهای جمع شده ، پیدا کنید. به آرامی موها را جمع کرده و داخل ببرید. سپس با یک سنجاق آن را در جای خود محکم کنید.

شینیون همراه بافت

مدل موی ساده - شینیون همراه بافت

شاید فکر کنید شینیون از مد افتاده است یا مناسب مدل هاست اما همه می توانند یک شنیون ساده و کلاسیک روی موهایشان داشته باشند که نه تنها آنها را دمده نشان نمی دهد بلکه بسیار شیک هم خواهند بود. طبق تصاویر ابتدا موهایتان را به چهار قسمت تقسیم کنید. دو قسمت جلو و دو قسمت پشت. در مرحله بعد باید به سادگی دو قسمت از موها را که پشت سر قرار دارد ببافید. حالا دو قسمتی که جلوی سر قرار دارد را بپیچید و پشت ببرید ، با یک سنجاق محکم کنید. در مرحله آخر نیز هر قسمت از بافت ها را جمع کرده و روی نقطه اتصاف دو بافتی که از جلوی سر آمده اند قرار داده و با سنجاق محکم کنید. شینیون بافت شما آمادست.

بیشتر بخوانید:  آموزش شینیون فرانسوی برای انجام در منزل

بافت از کنار (شینیون موی کوتاه)

مدل موی ساده - بافت از کنار

این مدل برای افرادی که موهای کوتاه دارند نیز مدل موی ساده  مناسبی است. در ابتدا دو قسمت از موهایتان را برای جلوی سر جدا کنید و باقی را پشت سر با یک کش ببندید. در مرحله بعد باید موها را دور کش قرار دهید. چون موهای کوتاهی دارید این کار را راحت تر می توانید انجام دهید و با سنجاق محکم کنید. حالا موهایتان را که در جلوی سرتان جدا کرده بودید ببافید و پشت سر ببرید و بالای قسمتی که با کش بسته بودید با یک سنجاق محکم کنید.

بافت بوهو

مدل موی ساده - بافت بوهو

برای افرادی که موهای بلندی دارند اما نمی خواهند آن را بالا ببندند این مدل موی ساده می تواند بسیار مناسب باشد. ابتدا موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید. سپس هر قسمت را به سمت پشت سر ببافید. این دو بافت در یکجا به هم می رسند که بالای گردن است. همانجا دو بافت را با یک کش ببندید و باقی موهایتان را آزاد بگذارید.

جمع کردن از پشت

مدل موی ساده - جمع کردن از پشت

این یک مدل موی ساده است. موهایتان را پشت سر با یک کش ببندید. در نظر داشته باشید که برای این مدل نباید موها را خیلی بالا ببندید. حالا یک سوم از موهایتان را از دسته ای در یک سمت گرفته و در حالیکه از زیر سایر موها رد می کنید، دور کش با حالتی شل بچرخانید و با یک سنجاق سر محکم کنید. از سمت دیگر به همان اندازه مو جمع کنید و به همین صورت از زیر موها به سمت دیگر ببرید و سنجاق بزنید. یک دسته از مو که در وسط قرار داشته باقی می ماند. آن را بالا برده و به حالتی شل جایی بالای کش سرتان سنجاق بزنید. باقیمانده موها را لا به لای موهایتان مخفی کنید، شاید لازم باشد از سنجاق های بیشتری استفاده کنید.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه