چند ایده برای پوشیدن لباس های براق و پر زرق و برق

written by ویدا نورمحمدیان 12 شهریور 1396
چند ایده برای پوشیدن لباس های براق و پر زرق و برق

لباس هایی که براق و درخشان هستند بیشتر برای میهمانی های رسمی و یا جشن ها پوشیده می شوند. اما این بدین معنا نیست که باید این نوع لباس ها و پارچه ها را فقط برای چنین میهمانی هایی کنار بگذارید. برخی مواقع می توانید در یک مراسم ساده و غیر رسمی یا حتی با لباس های روزانه ای که تن می کنید کمی زرق و برق اضافه کنید و ساده اما شیک دیده شوید. در اینجا به شما سه نکته درباره ی پوشیدن لباس های براق و پر زرق و برق می گوییم.

1 ) لوازم جانبی خود را در طرحی درخشان انتخاب کنید

لباس های براق - مد و زیبایی

اگر نمی خواهید این زرق و برق خیلی به چشم بیاید کافیست فقط یک وسیله کوچک و جانبی مثل کیف دستی را در این طرح انتخاب کنید. کمربند نیز می تواند گزینه خوبی برای درخشان بودن باشد. اما در نظر داشته باشید که  کیف دستی طلایی درخشان را برای این انتخاب کرده اید که دیده شود پس بهتر است سایر لباس هایی که تن می کنید طوری نباشد که این وسیله جانبی در میان آنها گم شود.

2 ) لباس های براق خود را با یک لباس در رنگ خنثی همراه کنید

لباس های براق - مد و زیبایی

شما می توانید یک بلوز پولک دوزی شده را در رنگ دلخواه انتخاب کرده و با یک شلوار سفید بپوشید. یا برعکس دامنی درخشان در رنگ طلایی را با یک بلوز مشکی همراه کنید. اینکار باعث می شود تعادل بین لباس های شما برقرار شود و شما خیلی پر زرق و برق دیده نشوید ولی در عین حال لباس های براق و رنگی شما بسیار نظرها را جلب خود می کند و باعث می شود همانند لباستان در یک مجلس دوستانه یا خانوادگی بدرخشید.

بیشتر بخوانید:  رازهای لباس پوشیدن خانم های کوتاه قد و ریز اندام

3 ) لباس های براق خود را با لباسی از جنس لی یا جین بپوشید

لباس های براق - مد و زیبایی

لباس های لی از جمله لباس هایی هستند که همه جا به کمک می آیند چرا که آنها را تقریبا می توانید با هر لباسی ست کنید. مثلا یک بلوز پولک دوزی شده را با یک شلوار جین تیره تن کنید یا کت جینی که دارید را روی یک تاپ درخشان رنگی بپوشید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه