نگاهی به جدیدترین کلکسیون کیف شنل 2017

written by کیانا میرحقانی 30 مرداد 1396
نگاهی به جدیدترین کلکسیون کیف شنل 2017

برند شنل ( Chanel) ، یکی از معروفترین، قدیمی ترین و گرانترین تولید کننده کیف، کفش، لباس و عطر در دنیاست. این برند فوق لوکس بزرگ ترین رونمایی کلکسیون کیف شنل فصل بهار و تابستان 2017 را به صورت یک آلبوم یا لوک بوک (look book) ارائه داده است. این لوک بوک که از همیشه هم قطورتر است، شامل عکس ها و قیمت های کلکسیون جدیدی است که اکثر آن ها تا به امروز در هیچ سالن مدی نمایش داده نشده اند و کاملا داغ و دست اول هستند!

جدیدترین کلکسیون کیف شنل 2017 خیلی از مدل های براق قدیمی تر را هم در خود دارد، اما این آلبوم کیف چنان پربار و وسیع است که مدل های بسیار خیره کننده ای در آن یافت می شود.

چندین و چند مدل بوی بگ ( boy bag ) و کیف های دستی در کلکسیون کیف شنل دیده می شوند که هواداران پر و پا قرص شنل را راضی نگه می دارند. اما اگر به دنبال کیف کاربردی تر یا همه کاره هستید، این جدیدترین کلکسیون کیف شنل، با کیف های بزرگ و کوچک کارآمد خود، شما را نا امید نخواهد کرد.

در جدیدترین کلکسیون کیف شنل مدل های ساده، درست شده از یک نوع چرم یکدست یا پوست ماری و تکه دوزی های شکیل و موقر زیادی به چشم می خورد.

کیفهای شنل با بند بلند را می توان به عنوان کیفهای روزمره استفاده کرد. کیف های بدون بند معمولا مناسب مهمانی های شب و رسمی هستند. می توانید این کیفها را بر حسب رنگ لباسی که می پوشید ست کنید و یا اینکه لباس یک رنگ ساده بپوشید و کیف با رنگ متضاد، دست بگیرید تا کیف شما کاملا به چشم بیاید.

کلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیبایی

کلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیبایی

شنل نه تنها در ساخت و طراحی کیف های کلاسیک و لوکس شهره است، بلکه همواره کلکسیون خلاقانه و بی نظیری از کیف پول، کیف کارت، کیف مخصوص پول خرد و محصولات چرمی کوچک ارائه داده است. در کلکسیون جدید کیف پول شنل 2017، بیشتر مدل های جدی و کلاسیک به چشم می خورد.

کلکسیون کیف شنل - مد و زیبایی

کلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیباییکلکسیون کیف شنل - مد و زیبایی

شنل که یکی از مشهور ترین برند های کیف دنیا محسوب می شود، هر ساله با طراحی های جدید و در عین حال کلاسیک خود، در دنیای مد کیف می درخشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه